4.04.2014

Stylizacja z neonową spódniczką


http://linde-lo.blogspot.com/2014/04/stylizacja-z-neonowa-spodniczka.html

Student porażka? 
Myślę, że spokojnie mogłabym mieć tak na drugie imię patrząc na to, iż praktycznie wszystko co można zawalić na uczelni - zawaliłam. Nie chodzi mi tutaj o efekty w nauce, bo z tym akurat większego problemu nie mam. Jednak rozchodzi mi się bardziej o coś tak prostego i banalnego, że aż się chce płakać (najpierw "histerycznie" śmiać). O co? A o to, że każdy możliwy swobodny wybór na uczelni jaki dokonałam był całkowicie inny niż moje oczekiwania co do niego. Wszystko zrobiłam w pośpiechu i bez większego zastanowienia się, dlatego Pani w dziekanacie już na wstępie mówi mi jak się sprawa ze mną ma, jeszcze zanim powiem chociażby jedno słowo.

Opowiadam Wam tą historie ponieważ wszyscy moi najbliżsi mają ze mnie ładną pompę :D

Ale do rzeczy, bo pisze Wam tutaj wszystko ogólnikowo. Jestem studentką drugiego roku na Uniwersytecie Ekonomicznym który uświadomił mnie w przekonaniu, iż rachunkowość jest złem koniecznym i staram się unikać jej jak ognia (hmm w sumie ogień to przy tym pikuś). Na pierwszym roku była jeszcze kochana i znośna, natomiast na drugim pokazała swoje prawdziwe (gorsze) oblicze.
Więc jak sami się domyślacie wybrałam na drugi rok przedmioty jak się okazało ściśle związane z rachunkowością, dodatkowym bólem jest to, że promotor którego wybrałam w pośpiechu okazał się być z katedry rachunkowości, a na domiar złego wysłali mi pismo o wszczęcie postępowania w związku z wypisaniem mnie z listy studentów, ponieważ spóźniłam się z podaniem o 5 dni.. Na szczęście już wszystko jest załatwione ale wiało grozą...:D
I tak powoli toczy się życie studenta, czasem z górki, czasem pod. Ale uniwerek ekonomiczny pomimo tych "drobnych" ekscesów nie jest na tyle rygorystyczny, żeby czegoś nie dało się obejść, lub załatwić, w związku z tym my - studenci czerpiemy z tego garściami (czego skutki potem lądują w podobnych tematycznie postach) ;D
-------
 Co do stylizacji to te niekonwencjonalne zestawienia smakują mi coraz lepiej! Raczej nie szaleję z kolorami, a tutaj jest jak dla mnie bomba rozmaitych barw. Coś wydaje mi się, że to wiosna oraz temperatura na zewnątrz spowodowała u mnie taką zmianę, ciekawe czy na dłużej...











 Jak dla mnie naszyjnik dopełnił całą stylizację ;) jest obłędny!

Naszyjnik - Vezzi
T-shirt - Bershka
Spódniczka - Virgini
Buty - Salon_Anka
Bransoletka różowa - O! Kurka
Bransoletka krzyże - FiiGirl

+ZAPRASZAM KOCHANI NA MÓJ  FANPAGE NA FACEBOOK'U:
I INVITE YOU TO MY NEW FANPAGE ON FACEBOOK:  CLICK

https://www.facebook.com/Linde.Lo.fanpage?ref=hl






60 komentarzy:

  1. i am so in love with your lipstick!!
    follow me?:)

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  2. CLUZKA GENIALNA
    A NEONY TEŻ OK
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i kobiecy zestaw. Super naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Udreki na uczelni nie zazdroszcze, za to spodniczka jest genialna! ;)
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to zabrzmi dziwnie, ale ja Ci zazdroszczę takich przeżyć z uczelnią ;P chociaż studiuję już ósmy rok (drugi kierunek), to... jakoś tak nudno mi się to do przodu posuwa, nic, co mogłabym za jakiś czas z nostalgią wspominać ;)
    a Ty będziesz pewnie kiedyś, kiedyś z tego postępowania wszczętego za spóźnienie się z podaniem śmiała ;)

    a spódnica jest bardzo fajna! ładnie pasuje do.. koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci powiedzieć, że jest co wspominać :) Wśród znajomych jestem już podawana jako przykład jak nie postępować na uczelni :D

      Usuń
  6. I love how bright this outfit is. Your lipstick is AMAZING! So is your hair :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik rzeczywiście jest tutaj wisienką na torcie :)
    Świetny kolor na ustach, co to za szminka i jaki numer ?
    Zapraszam do siebie :*

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna ta spódniczka, ale chyba zestawiłabym ją inaczej :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna stylizacja i świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie jakoś takie rachunkowościowe przedmioty nigdy ne jarały, ale na swojej uczelni nie mam zadnego :D mega ta spódnicxka :) fajny look! pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :D mnie jara zarządzanie ale jako że jestem na UE to rachunkowość mnie nie ominie :(

      Usuń
  11. Faktycznie obłędny ten naszyjnik, chociaż totalnie nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing outfit! Love the necklace!

    Have a great weekend,
    http://devil-wears-gabbana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz! cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale kolorowo, mega masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz!
    co do kierunku studiów nigdy bym nie poszła na coś czego nie lubię :P kręciła mnie psychologia ale z racji nie zdania matury (w ogóle nie poszłam na ustne ze strachu :P bo pisemne zdane były) to się na studia nie wybrałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Co do uczelni to bardzo interesuję się zarządzaniem, uwielbiam to i staram się rozwijać w tym również samodzielnie na wszelkie sposoby dlatego wybór takich studiów a nie innych był dla mnie oczywistością. I niestety w parze idzie z tym rachunkowość. Ale trzeba przez to przebrnąć :D
      Co do psychologii to również się nią interesuje i staram się w miarę rozwijać poprzez czytanie książek :) polecam na początek "Psychologia i życie" Zimbardo oraz "wywieranie wpływu na ludzi" Cialdini :)

      Usuń
  16. Bardzo przepadam za takimi spódniczkami, chociaż trochę weselej i kolorowo jest na polskich ulicach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne szpilki <3 Jak dla mnie stylizacja jak najbardziej na plus ,nietypowe połączenia kolorów zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale kolorowo! WOW! Piękne szpileczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama jestem zaskoczona :D ale myślę że to naszyjnik jest wisienką :)

      Usuń
  19. Pięknie! Bardzo podoba mi się zestawienie kolorystyczne spódniczki ze szpilkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. great pic!

    theautumnstreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczka jest niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł :) naszyjnik extra:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. This heels are really amazing!!!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. super stylizacja, wyglądasz perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię Twoje posty :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz odjechany styl jak na studentkę ekonomii! Ale dobrze:)mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne wlosy i piekna spodniczka!♥♥♥

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się - naszyjnik obłędny ! Spódniczka i szpilki bardzo mi się podobają ! Super wyglądasz !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję! :)
    ty jak zwykle też super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale świetna kolorystka! piękny naszyjniki:*)

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę lubię tutaj zaglądać ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ostre połączenia kolorów! Dlatego jestem zachwycona!

    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. piekna spódniczka! ale buty są rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wyglądasz, bardzo ładna spódniczka!<3<3

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Naszyjnik bardzo mi się podoba. Bardzo zaskakujące zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Co tu dużo pisać, jesteś genialna :) Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale jesteś widoczna kochana!!! super wyglądasz,jesteś bardzo oryginalna!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochałam się w Twoim kolorze włosów!

    OdpowiedzUsuń
  40. Love this outfit :)

    My blog address have change and you would make me so happy if you would follow it too
    http://mygorgeousdreams.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczne masz nóżki i buciki mam pytanie takie nie typowe czy zdarzyło
    ci się kiedyś rozdeptać ślimaka albo jakiego innego insekta?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz:) zapraszam do mnie http://natalia004j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. great post ..love the outfit....do follow me back http://mcmariee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Za każde obserwowanie mojego bloga się odwdzięczę!