21.02.2013

Stylizacja z czerwonymi, welurowymi legginsami

Wolicie przepych czy minimalizm?
Ja od zawsze uwielbiałam przepych w każdej formie. W wystroju wnętrz, stylizacjach, po prostu życiu codziennym. Mój pokój wyglądał jak mały cyrk, gdzie z każdego kąta coś zerkało, wystawało. Na moich szafkach gościły rzeczy które pamiętam jeszcze z dzieciństwa. Mało kiedy coś wyrzucałam, ponieważ  mamiłam się złudnymi nadziejami, że jeszcze dana rzecz na coś się przyda... I tym sposobem stworzyłam wielką rupieciarnie. Zarówno w pokoju, szafkach, czy nawet kosmetyczce.
Dużo do myślenia dał mi artykuł z Cosmo "Warto mieć...mniej", opisujący sztukę minimalizmu w życiu codziennym. Uświadomił mi on, że natłok rzeczy porozrzucany po moim pokoju, tak naprawdę mnie przytłacza i nie daje mi poczucia komfortu, jaki powinnam odczuwać. Pomyślałam " co mi szkodzi?" i zabrałam się za radykalne porządki. Znalazłam taką masę rzeczy o których istnieniu już całkowicie zapomniałam. Oczywiście nie muszę chyba pisać, że większość czasu zeszła mi na oglądaniu i ekscytowaniu się "nowymi" znaleziskami :>
Mimo, że żal mi serce ściskał, dzielnie sortowałam rzeczy między tymi do wyrzucenia, a tymi które znajdą miejsce na strychu. Po jakiś czasie, żegnanie się z wcześniej przechowywanymi przeze mnie przedmiotami nie przychodziło mi z takim trudem jak na początku. Praktycznie większa część pokoju aktualnie jest "wyczyszczona", a przynajmniej powierzchownie, zostaje mi jedynie wdrążenie się w zakamarki szafek i szuflad :). Już żadne kredki czy stosy starych płyt z grami nie zaśmiecają moich czterech ścian. Czuję się naprawdę o wiele lepiej i co mnie zdziwiło spokojniej!  Polecam każdemu taką zmianę!
Jako, że w wystroju wnętrz zaczęłam stawiać na minimalizm (no nie do końca, gdybym nie pozostawiła paru dupereli nie byłabym sobą) tak w moich stylizacjach wątpię aby takowy kiedykolwiek zagościł.. no ale nie mówie hop, bo nigdy nie wiadomo. Może na starość mi się coś poprzewraca ;)

Dzięki stylizacji którą Wam dzisiaj przedstawiam, jeszcze bardziej zaaklimatyzowałam się w swoim pokoju. A mianowicie, podczas pstrykania zdjęć, tak mnie przewiało, że teraz nie pozostaje mi nic innego jak leżenie w łóżku, fervex i stosy chusteczek obok..












Katana- sh/ DIY
Ćwieki- Mariangie
Koszulka- Atmosphere 
Legginsy- Terranova
Buty- DeeZee
Naszyjnik- Katherine
Pieszczocha- rockmetalshop

+ZAPRASZAM NA MÓJ NOWO POWSTAŁY FANPAGE NA FACEBOOK'U:
I INVITE YOU TO MY NEW FANPAGE ON FACEBOOK:  CLICK

Robię porządki w szafie.
Więc jeżeli podoba Ci się jakikolwiek ciuch z moich dotychczasowych stylizacji, to pisz na 
lindelo.blog@gmail.com
a może dogadamy się co do ceny :)

132 komentarze:

  1. zdecydowanie wolę przepych

    cała Twoja stylizacja bardzo ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej wolę minimalizm ;). Stylizacja jest ciekawa, choć przyznam, że buty nie przypadły mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. These pants rock!
    Have a great day :)
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Muy guapa y fantásticos los pantalones!!!!!!!!!!!!
    Te espero en http://bajoelsombrerodesusan.blogspot.com.es/un bsazo

    OdpowiedzUsuń
  5. cool outfit, I like it!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jakie buciska :D ja bym pewnie się w nich wywaliła :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że sprawiają wrażenie niestabilnych, to są to jednak jedne z najwygodniejszych butów jakie posiadam :)) więc spokojnie, wywalić w nich nie jest tak prosto :D

      Usuń
  7. Oooooooo hehe mówisz miałaś przepyszny pokój :D hehe :) Ja od czasu do czasu mam mega masakre u siebie w pokoju ale staram się jakoś ogarniać :D Bo też właśnie działa mi wszystko na nerwy :)
    Aaaaale Kochana jak Ty genialnie wyglądasz!! :* Te legginy są fenomenalne!! <3
    Buziakiii :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Damn! Love the look :)
    xx,
    Rute

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny zestaw- wilk jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo jakie fajne spodnie!! rzadko takie widze!

    xo/Ola
    blogdirtysecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja! ;P Ja też mam jedną wielką rupieciarnię w pokoju xD

    OdpowiedzUsuń
  12. so rock!
    lovin it.great pants and jewelry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna :)
    Zdrówka życzę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. What a cool jacket! So rocker chic!
    Love your blog! Would you like to follow each other? I would love to keep in touch. :)
    Have a fabulous day!

    xo Vivian
    Flightgirl Fashion

    OdpowiedzUsuń
  15. nádherné fotky!Ta košilka je skvělá<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing! love your shoes and jacket!
    -Fleur

    pourlefemmes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Aggressive look and combination:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że welur zawładnął nie tylko mną :D Dobry zestaw i zdrowiej kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najszybciej! Nie zniosę jeszcze jednej mikstury typu żółtko z mlekiem + czosnek :(

      Usuń
  19. awesome photos babe!

    XX Domenic

    OdpowiedzUsuń
  20. Cool leggins & love the shoes :)
    x Hayley-Eszti

    www.hayleyeszti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super love this look. love your shoes especially

    http://ollyvialaura.blogspot.com/2013/02/over-and-over-again.html

    OdpowiedzUsuń
  22. OOH! I love the crushed velvet leggings! And I want the fabulous yet vicious necklace!

    OdpowiedzUsuń
  23. I really love your edgy and urban style. you are so fabulous. My favorites are your denim jacket and your wolf t-shirt.

    OdpowiedzUsuń
  24. awesome outfit!

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the whole look, especially those amazing boots and fabulous pants you got there !!! Stunning dear :)

    I invite you to join my WORLDWIDE GIVEAWAY !!

    www.coffeecreamandthecaffeine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. love love this!! everything is so perfect!! love love ur amazing heels
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. La camiseta es muy original

    Besos, Rebeca
    Http://princess-re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. You have got amazing, unique style!
    Fabulous blog!

    Would you like to follow each other via bloglovin' and GFC? If so I'll follow you right back!

    Have a wonderful day,
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks for your comment on my blog!
    But I was already a follower of you! ^^

    You look amazing by the way!

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. I'm following you now sweet, thanks for following me.
    Speak soon :)
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hard rock look! Amazing! Follow me that i'll following you
    Kisses from Rome Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem zwolenniczką minimalizmu :) To, co potrzebuję kupuję, nic na siłę. Nie zbieram gratów, nie chomikuję rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. wow.. you are very cool and funky from head to toe =D
    so amazed me with that gorgeous pants and heels !!

    thanks for coming and dropping by at my blog..
    sure we can be friend, dear ^^
    i will follow you =)
    xx

    www.melodyofmywords.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Legginsy szczególnie przypadły mi do gustu! miłego biwakowania w swoim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I love your style !! the studed necklace is so awesome !!

    xoxo
    a thousand word (blog) | twitter | instagram

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi!!

    Thank you for your comment, I follow you!!!!

    xoxo

    http://juneandjuneblog.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna koszula :) A welurowe legginsy także posiadam tylko czarne są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Such an amazing outfit! Love every single piece of it!

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely outfit following you xx

    mac lippy giveaway :: 1stepclosereveryday.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  40. those leggings are amazing, i've been in search of a pair myself!

    xx fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I love your hair color! You look great (:
    Your sense of style is so wonderful! xx
    Hope you're having a superchic Friday!
    Kisses from LA,
    Kelly

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    www.cremedelachic.blogspot.com
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?

    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Awesome outfit! I love the hair color:)

    http://theprintedsea.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  44. thank you for visiting and commenting my blog :)
    the velvet legging is such a statement piece here!

    OdpowiedzUsuń
  45. Such a cool look :) I love the effect of the jeans.

    www.ngofficial.blogspot.co.uk

    <3

    OdpowiedzUsuń
  46. love the grunge outfit. thanks for your lovely comment on my blog!
    XO

    NO ORDINARY SHOW

    OdpowiedzUsuń
  47. I love the idea of following each other dear..
    Please lemme know when you already following me, I will follow you back asap ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. What a great outfit, I like your shoes

    What do you think about following each other. Let me know, I follow back

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  49. Great look, very rock and fierce, you look great ! <3 If you want let's follow each other on GFC, FB and Bloglovin ! Kisses

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  50. thank u for dropping by my blog
    sure we can follow each other
    follow me n i;ll follow back
    btw luv ur leggings
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  51. Those shoes are incredible! Thanks for stopping by!


    caperepulchra.blogspot.com xo

    OdpowiedzUsuń
  52. great style, ur jacket is stunnig!

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow you look super cool, I love your heels!
    Btw, I'm having a Firmoo eyeglasses giveaway on my blog! If you're interested pass by and make you're entry!
    Have a nice day xx

    OdpowiedzUsuń
  54. Raczej wybieram minimalizm. Leginsy są boskie - przez fakturę jakby żyły własnym życiem :)

    OdpowiedzUsuń
  55. I love the outfit. so edgy especially that studded jacket. I'm following you. I'd love it if you follow me back.
    http://sajerlily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?

    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Czekam aż pokażesz jak wykorzystałaś pieczątki :-)

    Ps. Włosy farbujesz sama czy u fryzjera? Jak sama to jaką farbą? :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. ej koleżanko! Ty mi pitu pitu o makijażu, ale przy Twoim stylu i ubieraniu się ja wyglądam jak wiochmenka roku!!:))

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również lubiłam przepych w pokoju ale zaczynam powoli to minimalizować:))
    Super outfit:)
    Podoba mi się blog:) Obserwuję! Czy jest szansa na rewanżyk:)??

    OdpowiedzUsuń
  60. Co do wystroju pokoju to wolę minimalizm niestety mam strasznie mały pokój i biurko, łóżko, szafa i szafka zapychają go totalnie w dodatku wieczny bałagan ;c Głównie ogranicza mnie rozmiar pokoju, który sprawia jakby było wszędzie naćkane -.-

    OdpowiedzUsuń
  61. I love this fierce look and how much do those trousers match your hair...

    *MlleWanderlust *

    OdpowiedzUsuń
  62. You look amazing. Your blog is miracle :)
    Following you
    xx

    http://mariaspeaksprada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. those pants are great!
    http://whatapituka.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  64. sure let's follow eachother.. follow me n let me know i'll follow bac fr sure.. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. o my god you look fantastic in this outfit..you jacket is so amazing dear

    OdpowiedzUsuń
  66. Hi dear!
    I've got a new post on my blog! ^^

    xoxo Effii
    http://effiiswardrobe.blogspot.it/2013/02/peace_21.html

    OdpowiedzUsuń
  67. i love your pants! they're amazing! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. I wish I could understand the text :D
    But your blog is beautiful ♥
    Would you like to follow eachother?

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny look!! kurtka robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Awwwrrr, thanks a lot :) <3

    I have to admit that I was a bit surprised when I saw your blog and didn't even recognize the language :D So, I can't understand any word (maybe the few words that look quite similar to English or German) but I like your photos and your outfits a lot!

    I usually don't follow other people just because they're following me but I like your style and your blog and therefore - yeah, I'll follow you (:

    OdpowiedzUsuń
  71. love your jeans jacket and the litas! Such a great outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Love your blog and you style <3
    http://infinityuniverse-ema.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  73. Wonderful post! Lovely outfit! I can appreciate punk style for sure! Sure we can follow each other.

    http://kelformity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. are those velvet leggings!! so lush! and your boots are so so fierce!! WORK!!

    Click me for my NEW BLOG

    OdpowiedzUsuń
  75. Que zapatos mas chulos!!!!!!!!!!!
    un besazooo

    OdpowiedzUsuń
  76. Great outfit xx

    ide love it if you checked out my mac lipstick giveaway :) 1stepclosereveryday.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  77. świetny blog , chętnie będę tu zaglądać ; D
    bardzo fajnie dobrałaś ten zestaw ; )

    OdpowiedzUsuń
  78. Cool outfit! And cool blog! I'm your newest follower :)
    Would love if you could check out mine and follow me back if you like it!
    Kisses from Spain!

    Not a Fashion Affair

    OdpowiedzUsuń
  79. Thanks for your nice comment. I love your jacket! XX

    OdpowiedzUsuń
  80. Tres belle. Love your blog. Would you mind following me back?

    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Lovely shoes!<3 thanks for wonderful comment<3

    OdpowiedzUsuń
  82. Lovely shoes!<3 thanks for wonderful comment<3

    OdpowiedzUsuń
  83. super blog, i genialna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  84. love your edgy style!
    Thanks for stopping by my blog!
    I'm following you now :)

    <3 Emi
    www.silverandlemon.com

    OdpowiedzUsuń
  85. thankyou for dropping by my blog & ur lovely comment... im following you now... hope you'll follow back too.. thanks :)
    btw i love ur legging & boots soo much... awesome!

    glorychen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Love your necklace and shoes!

    Your blog is very nice and interesting!

    Maybe wanna follow each other?? Let me know :)
    The Chic and Cheap Blog
    The Chic and Cheap Blog Facebook Page

    Dont forget to like my Facebook page too!

    OdpowiedzUsuń
  87. Great outfit! I follow you<3




    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Thank you so much! :)
    I like your blog, too!
    Yes, let's do it. :)

    OdpowiedzUsuń
  89. I love your outfit and most of all I LOVE your red hair !

    OdpowiedzUsuń
  90. I love your fiery red hair!!

    Thanks for the comment on my blog - yes I would love to follow :)

    www.bohemianmuses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Thanks a lot for your kind comment!!! Unfortunately I don't speak English, do you speak French or German? It would then easier to communicate! We can follow each other, I like your style too! Speak to you soon!

    OdpowiedzUsuń
  92. Stunning leggings! O_O <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  93. these are crazy awesome photos! GREAT choice in leggings!

    I am so excited to follow your blog...you rock!

    I hope you follow back so we can stay in touch xoxox

    OdpowiedzUsuń
  94. I love your blog
    followed
    thekaybookinwonderland.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetne połączenie ;)
    Akcja Uśmiechnij się! Czyli zachęcamy do uśmiechu całą blogosferę! Dołączysz? ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/02/akcja-usmiechnij-sie-czyli-zachecamy-do.html

    OdpowiedzUsuń
  96. Love this look, the velvet leggings works so well with this outfit! This such a edgy look!

    xoxo Akinyi

    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja wolę minimalizm jeżeli chodzi o pomieszczenia :) A jeżeli chodzi o ubiór to czasami minimalizm a czasami przepych ( ale minimalizm wygrywa zdecydowanie! ) :)) Odważne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  98. great post hon! i just found out your blog an i absolutely loved it!
    I am following now, follow mine back?
    ***********
    HF
    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  99. love the pants!

    BREEPLUSE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  100. Wolę minimalizm, ale zazdroszczę kurtki, bluzki i legginsów <3


    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Your look is really stunning!!! :)
    Amazing blog, hope you can visit mine!!
    Lots of kisses!

    Lucia Gallego Blog

    OdpowiedzUsuń
  102. ohh! you are too cool. Love those red velvet leggings and spiked necklace

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. kochana doceniamy twoje poświęcenie, a efekty są widoczne ;) wyglądasz jak zawsze bardzo ciekawie i efektownie. Podobają mi się twoje rockowe interpretacje! Zwłaszcza przerobiona kurtka, która w ten sposób ma dla mnie "duszę" ;)

    co do artykułu: zastosowałam już kiedyś tę zasadę i mnie też to wiele dało. Jak narazie 3mam się tego i wywalam wszystko choć raz w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Boże, jaka Ty jesteś piękna : ooooooooooo Siedzę i siedzę na Twoim blogu i nie mogę wyjść.
    Nie wiem czy to zabrzmi jak komplement, ale jesteś taka "niepolska" haha.

    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż?
    paku--paku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. o WOW, tez mam te tunikę:) ale cudnie ja zestawiłas,a kolor włosów boski!:D

    OdpowiedzUsuń
  106. Super kolorek włosów ;)

    http://anullac.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. Super look!!! ;-)
    <3


    Dołączam do grona obserwatorów ;-)

    ŚCISKAM :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Za każde obserwowanie mojego bloga się odwdzięczę!