16.08.2012

Stylizacja z czerwonymi spodenkami




Ogólnie powinnam teraz sprzątać, ale niestety komputer ma silniejszą moc przyciągania od kurzu, a na dodatek to padające z nieba bezbarwne g***o wysysa ze mnie wszelkie siły do działania ;P
To CUD, że jeszcze nie jestem zakopana w "pierzynach" z nosem w książce..
Jak Wy sobie radzicie w takie dni?

Dzisiaj przedstawiam wam moją drugą stylizację do której wykorzystałam mój wiekowy sweterek. Wy też macie wrażenie, że nic nie wychodzi z mody, a jedynie zatacza koło?
Dołożyłam do stylizacji przerobione przeze mnie czerwone spodenki (kiedyś były spodniami), kapelusz typu fedora. Natomiast w dodatkach postawiłam na małe ażurowe serce oraz zegarek z motywem flagi ameryki.









Kapelusz- H&M, Sweterek- szafa, Spodenki- sh, Torba- nn, Buty- fleq.pl

3 komentarze:

  1. Masz ciekawy barwny styl, miło patrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no te buciki cudne są od razu wyobrażam sobie jak idziesz wolno w tych butach asfaltową alejką stukając obcasikami a ja jako ślimak pełznę powoli z mozołem po tej samej alejce i niczego nie świadom próbuję przepełznąć na drugą stronę.Nagle zauważam że idziesz w moją stronę a Twoje piekne szpileczki zaraz mnie rozgniotą,pogodzony z losem czekam na śmierć czuje lekki nacisk na skorupkę po chwili trach i pęka ona pod naciskiem czarnej szpilki a zawartość z impetem rozbryzguje sie na boki dalszy nacisk powoduje trzask miażdżonej skorupki a flaki wypływają z pod buta.Tak oto kończy żywot wiele ślimaczków na naszych chodnikach a Tobie zdarzyło się kiedyś jakiegoś rozdeptać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Za każde obserwowanie mojego bloga się odwdzięczę!