12.10.2012

Stylizacja z tygrysią spódnicą

*Motywy zwierzęce raz są na topie, by później znowu mogły być uważane za kicz.*

W tym sezonie zafascynowały mnie pokazy takich projektantów jak Valentino, Donny Karan, Leonard i Blumarine. Gdzie patrzałam na prezentowane kreacje i pomyślałam sobie: "kurcze.. fajna ta spódnica!" i nagle olśnienie.. przypomniałam sobie o spódnicy mamy, którą gdzieś, kiedyś widziałam w szafie, więc wyruszyłam na poszukiwanie dzikich kotów w garderobie;) Jak na drapieżcę przystało przeczekała grzecznie z 15 lat aby znowu być na topie. Dobrałam do niej czarną bluzkę z "niby" żabotem, bo jak ma być kobieco to niech będzie:) aby dodać szczyptę drapieżności założyłam lity ze ćwiekami.

„Animal motifs are first on top, and later they are considered kitsch again”

During this season I was fascinated by designers like Valentino, Donny Karan, Leonard and Blumarine which presented great fashion shows. I watched creations from those show and I thought : „What a beautiful skirt” and suddenly I realized that my mother had similary skirt in wardrobe, so I went in search of wild cats in her room. As befits the predator, it waited 15 years to be on top again. I added shirt with frill, because let it be more feminine. To add a pinch of predation I wore solid with studs.











Koszula/ Shirt- sh
Spódnica/ Skirt- maminki :D/ my mom's
Lity- allegro
Okulary/ Sunglasses- H&M
Torba/ Bag- NewLook
Bransoletka na prawej ręce/ bracelet on my right wrist- od Mojego Kocura <3 /  from my own tiger <3

33 komentarze:

  1. Świetna stylizacja i te ogniste włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moda zawsze wraca, dlatego warto trzymać w szafie ciuchy, które nie są aktualnie trendy, ale "rokują" na przyszłość :p
    Swoją drogą z Twojej mamy musiała być odważna fashionistka, skoro chodziła w takiej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny outfit!:D i tu mamy haczyk żeby pod żadnym pozorem nie oddawać rzeczy naszym zdaniem już nie modnych, bo nigdy nie wiadomo kiedy przyjdzie dla nich chwila blasku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, jednak nie przemawiają za mną jakoś te zwierzęce wzory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw. Śliczna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, ze czekala grzecznie te 15 lat, bo wyglada swietnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam tigera lubię i lubić zawsze będę.Wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh... taki drapieżny zestaw. Uwielbiam, uwielbiam :-)
    Bardzo mi się tutaj podoba, już obserwuję!
    zapraszam do siebie ll0v3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zauważyłam, że lubisz drapieżne stylizację, jednak te lity zamieniłabym na klasyczne szpilki ze spiczastym noskiem, które by dodały seksapilu stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. buty są świetne sama takie zamówiłam i czekam z niecierpliwością na nie

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna stylizacja! Masz świetne nogi więc spódniczka mogłaby być trochę krótsza, ale 15 letniego dzieła sztuki się nie poprawia ;). Uwielbiam twój blog.
    Zuz

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful outfit!!!!! We love the shoes!!!!!!
    Kiss!!
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna spódniczka :D dodaje pazurka calej stylizacji, pozdrawiamy mame ! :D he
    zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe wzory i czerwone włosy powodują ze stylizacja jest obłedna :)

    Całuję Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale z Ciebie tygrysica :) moda powraca jak bumerang :)

    OdpowiedzUsuń
  16. you look stunning !
    http://melolimparfaite.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam serdecznie na mój blog znajdziesz tam codziennie ciekawe posty oraz masz szanse wygrać wspaniałą nagrodę http://www.kamson.pl/2012/10/prezent-od-kamsona-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez bardzo często zapominam o moich dawnych rzeczach, które teraz okazują się być modne!

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW i love your outfit ** LOVE your Litaaaa :)

    Thank you for your comment ^^
    NEW POST :D I wait youuu :) http://saporedimoda.blogspot.it/2012/10/blue-hair.html Kiss kiss :*

    Yes, we can follow each other :) i follow you, follow me back ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your outfit. It's so nice! Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's!! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  21. It's time for a new post!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko mi się podoba oprócz butów - nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Now I want something in tiger stripes!

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your outfit, and what a pretty blog. Sending love from New York City, hope you are well. Please follow me! & like me on Facebook!
    xox
    Janicethitran.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  25. we see leopard everywhere, but not tiger
    i am loving this skirt
    brett

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi Line! Thank you for the comment! Your style is extraordinary!!!!! Adore your blog, following!

    OdpowiedzUsuń
  27. I love your hair and this outfit post! I'd be glad to follow your blog. :) Thanks again for dropping by my page!:*

    http://www.hautemenot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Za każde obserwowanie mojego bloga się odwdzięczę!