8.09.2012

Asymetria



Witam :)
Niestety dzisiaj nie wstawię wielu zdjęć, gdyż po pstryknięciu zaledwie 4 aparat wyzionął ducha (czyt. rozładowała się bateria).
Stylizacja była robiona w święto, przez co atmosfera była w mieście idealna z powodu braku ludzi na ulicach :).
Na zdjęciach nie zdążyłam pokazać fenomenalnego asymetrycznego tyłu bluzeczki, może jeszcze uda mi się to nadrobić :).
A dzisiaj niestety jestem "wczorajsza" po grillu, ale było fantastycznie, pomimo niewyspania...
Miłego dzionka ;D


 


bluzeczka - sh, spodnie - New Yorker, buty - Stylowebutki.pl, bransoletka- H&M

46 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz ;] Obserwujemy! Masz oryginalny styl, podoba mi się (i ta sukienka z poprzedniego posta, świetna!).
    Też jestem uzależniona od kawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i bluzeczka extra :) ! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha no tak, kurcze jakie ty masz śliczne włosy! ;) no i jasne, ze możemy się obserwować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, śliczne ciuszki i cudne włosy ! <3
    pewnie, ze obserwujemy ! ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor włosów świetny masz ;)
    też obserwuje : )

    OdpowiedzUsuń
  6. o Boziu... a Ty mnie zabiłaś tymi butami ...
    jasne, ze obserwujemy, buźka;*
    www.seekfame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzka. ;)
    jasne, że obserwujemy ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw. Jasne, że obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy strój :)
    obserwujemy :)
    ja już zaobserwowałam teraz czas na ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję
    Masz świetny kolor włosów!
    Ciekawa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna koszula;)
    dziękuję za komentarz ;)
    obserwuję i proszę o to samo;)

    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, ale Twoje włosy... *.* zakochałam się w tym kolorze! po prostu cudowne! *.* Niestety ja chyba nie będę się w takim prezentować zbyt korzystnie ;/ Jasne, że obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty, obserwuję i zapraszam do siebie
    http://deepinthedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! (;
    Dziękuję za twój komentarz na moim blogu. xx

    Oczywiście obserwuję i liczę na to samo..

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. witaj:) ślicznie wyglądasz, a tych wszystkich butów wręcz zazdroszczę:)po prostu piękne:)
    już obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój aparat też lubi robić mi niespodzianki . : )
    Oj tam, oj tam widac tył bluzeczki . :D

    Już obserwuję czekam na rewanzyk:D

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz cudownie i masz śliczny kolor włosów :))
    + obserwuję i liczę na to samo :) :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście :) Wspaniały blog ... już dodałam do obserwowanych <3

    Pozdrawiam.

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jasne! Ja już obserwuję ;)
    P.S Strasznie fajna ta asymetryczna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ta bluzeczka i buty :D jasne, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne buty *.*
    Oczywiście, że obserwuję, teraz twoja kolej ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tylko wejde na kompa to od razu zaobserwuje, narazie jestem skazana na telefon ;-) nie mysl o mnie zle, ale jestes sliczna ;D I widze, ze konkurs na moim blogu jest idealnie dla Ciebie ;-) zapraszam do wziecia udzialu!!! www.ustrzel-okazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwujemy ^^
    Świetnie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sesja, bombowe buciki (moja obsesyjna miłość).
    Ponieważ od kawy jestem uzależniona podobnie jak od narastającej ilości nowych pudełek z butami wskakuję do obserwatorów (za zaproszeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  25. jeju jakie sliczne butki(nie sprzedajesz ich czasem?)
    dziekuje za komentarz i zapraszam do mnie ja juz obserwuje pozdrawiam i buziaki


    fajnie sie ubierasz

    OdpowiedzUsuń
  26. Ekstra . Świetna stylizacja . Buty *.* . Obserwujemy ? styleissecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny blog :)
    Jasne że obserwujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  28. stylizacja świetna, równiez obserwuję :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za komentarz:)
    Jasne, że obserwujemy :)
    Ja już i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  30. oo, kojarzę Cię ;) masz pingera? ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. oczywiście, obserwujemy ;)
    ja już obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwujemy, ja już :3
    Śliczna jesteś ^^.

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna bluzka!:) i masz bardzo fajny kolor wlosow:) jak dlugo Ci sie utrzymuje??:) mialam pomalowany na podobny ale u mnie niestety bardzo szybko kolor sie wyplukuje:(
    Aaa i Twoj pomysl jest genialny!!:) napewno go wykorzystam ale juz na walentynki bo zaplanowalam juz cos innego ale dzieki za pomoc:)
    oczywiscie ze obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  34. każdemu zdarza się rozładowana bateria :D bluzeczka bardzo fajna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Czyżby zaproszenie było jedynie jednostronne?
    A tak nawiasem mówiąc nienawidzę jak mi aparat robi takie numery, a często bywa...

    OdpowiedzUsuń
  36. fajna bluzka no i oczywiście buty : )
    a byłam właśnie w Tally Wejil i rzeczywiście sukienki fajne, jednak (przynajmniej u mnie ) były same czarne : <

    OdpowiedzUsuń
  37. genialne buty! ;)
    jasne, że tak! Ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Amazing asymmetrical top and jeans =) I love the color of your hair!
    - Che

    style-che.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietna stylizacja;) buty cudowne;) Obserwujemy ;) juz klikam ;) i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna bluzka, do tego ładnie się komponuje z butami :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Niebanalny, strój, który nadaje się na co dzień , jak i na mniej formalne wyjście. Bardzo mi się podoba sposób, w jaki poskładałaś dodatki do tego stroju. Super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)
Za każde obserwowanie mojego bloga się odwdzięczę!